Kako glasni so vaši čevlji?

tomazin_allbee_02

Irena Tomažin (vokal, ples) in Liz Allbee (trobenta, elektronika)
Ljubljana / Menza pri Koritu
6.3.2010
 

(Tudi) tokrat je zgolj naključje botrovalo k obisku tokratnega »škripanja« v Menzi, in sicer s strani Irene Tomažin na vokalih (beri grlo-glasilke-usta) in Liz Albbee na trobenti. In naključje smo instinktivno, že vsled samega »podpisa« in »spomina«, prevedli v dogodek in ga umestili v (zame) všečen kontekst – ime oz. podpis »Irena Tomažin«. Fino. Razkačeni vokali, diktafoni, kasetni trakovi, ples, Retinal Circus z Bast Kolektivom … In tako smo šli presodit, »kako glasni so naši čevlji« (How Loud Are Your Shoes? Retinal Circus, 2007).

Najprej, zakaj je tukaj podpis-spomin-kontekst-dogodek zame tako pomemben? Zato ker je samo »podpis« lahko v mojih mislih tovrstno (zame nerazumljivo) zvočno instalacijo kontekstualiziral, ji podal prizorišče in jo udejanjil. Kar ne samo, da je nezadostno za recenziranje tega dogodka, temveč tudi popolnoma zgrešeno. Z drugimi besedami, »nikar ne berite te recenzije«, še posebej ne ti, »iT« a.k.a Irena Tomažin, ki se ti je v tem tekstu morda zgodil očitek izumetničenosti, pretenzije in larpurlartizma, ker je neki »pisec« naletel na nekaj, kar enostavno ne »razume«. Res je, nisem razumel kaotičnosti in naključnosti tvojih glasilk in dihal (če pustimo vokal ob strani) in ne, nisem razumel tehnične dovršenosti »prdenja« v ustnik trobente s strani Liz Albbee. Mogoče imam pa samo probleme z (ne)razumevanjem koncepta popolne improvizacije, saj mi v svetu »anything goes« vse postane neverjetno »predvidljivo«. Meni si veliko bolj zanimiva, ko si na nek način prisiljena v »omejenost«. In v tem kontekstu še kar pogrešam BASTe.

Tekst: Milko Pečanić
Foto: Jurij Bizjak

Fotogalerija:

Povezani članki:

  • Ni povezanih člankov.