Elektricutes: Vsaka plošča svoje uho najde.

Elektricutes: Vsaka plošča svoje uho najde.

Elektricutes: Vsaka plošča svoje uho najde.

„Trio adijo“ z odprtimi usti rečejo tisti, ki jih vidijo poskakovati za mešalkami. Na prvi pogled se namreč zdi, kot da ELEKTRICUTES ne vedo, ali bi miksali ali raje plesali. Zato počnejo kar oboje, s čimer ubijejo dve muhi na en mah. Paša za oči in ušesa predvsem za tiste, ki verjamejo, da če že produciraš glasbo, pač MORAŠ plesati.


Kdaj ste se prvič znašli pred publiko?
Naš prvi nastop je bil naključen. Pred dvema letoma in pol se je skupina ljudi odločila, da bo ob zaprtju kluba K4 organizirala zabavo, na kateri so se zbirali podpisi proti zaprtju kluba. Povabljenih je bilo nekaj DJ-jev, med drugim tudi mi. Mi trije smo se za gramofoni in mešalkami znašli čisto spontano. Takoj smo se ujeli, razpalili sceno in potem se je vse skupaj začelo …   


…in nadaljevalo.
Tako je. Nastopili smo na predlanskem festivalu EXIT v Srbiji in še isto poletje nadaljevali na domačem Festivalu Metuljev in na festivalu v Murski Soboti Temikka. V lanskem letu smo kot rezidenti Kluba K4 igrali skupaj z imeni kot so Dj HYPER, GENERAL MIDI, ED RUSH, BAD COMPANY, Dj HAL in FUNK D’VOID. Kot rezidenti EXIT Slovenija in SUPREME eventov pa z EVIL NINE, MEAT KATIE in ADAM FREELAND-om. Od zunanjih eventov bi omenili še Festival Metuljev s FUTURE FUNK SQUAD in prednovoletni party DAVID GUETTA v Celju. Vsekakor pa tudi to, da smo bili povabljeni v Zagreb kot predskupina zasedbam X-PRESS 2, GUS GUS, THIEVERY CORPORATION in FAITHLESS.


In kako vas je sprejela slovenska publika? Imamo Slovenci nek izpiljen posluh za elektronsko glasbo?
Da, imajo posluh za elektronsko glasbo, a je tudi tu očitno omejevanje na le en stil oz. žanr (tehno, house, dnb …), kar je problem tudi pri DJ-ih. Vsekakor manjka publika s širšim glasbenim ozadjem, ki se ne omejuje na le en žanr, na kratko – kvalitetna, radovedna publika. Breakbeat je dejansko fuzija elementov tehna, funka, housea, drum’ n’ bassa in rock’ n’ rolla, kar se izraža v dejstvu, da lahko brejke miksaš s katerokoli zvrstjo. To se vidi tudi pri naši publiki – nabrani z vseh vetrov.


Za mešalkami ste trije – kako komunicirate med seboj in kako s publiko?
Komunikacija med nami je enostavna, kajti smo kot Radenska, ki ima tri srca, a je vseeno ena in edina … Dejansko smo tudi sami sebi publika, ker smo trije. V bistvu žuramo za gramofoni in če je nam zabava super, je ponavadi super tudi publiki. Sicer pa tako ali tako veliko časa preplešemo med publiko, ker smo pač trije in če dva delata, lahko tretji pleše. 🙂
Lahko vaše sete, glede na to, da ste trije, primerjate z igranjem v bendu?
Niti ne. Združil nas je predvsem soroden glasbeni okus. Miksanje glasbe bi težko primerjal z živo glasbo. Smo pa po dveh letih delovanja toliko uigrani, da razmišljamo o vpeljavi oz. nadgradnji seta z živimi instrumenti in/ali ostalimi elektronskimi napravicami …


Kateri so najdrznejši posegi v vaši glasbi, glede na zvrst?
Filozofija je preprosta: vsaka naslednja plošča naj še bolj razpali.
 
Se spomnite, kateri vaš set je bil do sedaj najboljši?

Naš moto je tako ali tako „razturati“ plesišča, zato so najboljši seti lahko prav vsi – od prvega do zadnjega. Eden tehnično boljših je bil vsekakor triurni set na Pre-Exit partiju v Mediaparku z Meat Katiem in Adamom Freelandom.


Katera imena elektronske glasbe so stalno v vašem arzenalu?
Glede glasbene produkcije se v naših torbah redno pojavljajo imena kot so Lee Coombs, Meat Katie, Hyper, Rennie Pilgrem, Plump Djs, FFS, General Midi, JDS in Evil Nine, ki tudi sami na odru pokažejo izredne mešalne sposobnosti. Kot poslušalci na mnogih partijih pa so nas impresionirali Adam Freeland, Darren Emerson, James Zabiella, Freestylers, Lee Buridge, Sander Kleinenberg in James Lavelle. Vsekakor pa tudi naša Umek in Kanzyani predvsem kot pionirja, producenta in promotorja slovenske elektronske scene.


Kratka definicija vaše glasbe je:
Vsaka plošča svoje uho najde.


Je poznavanje klasične glasbe pomembno, če si DJ?
Pomembno je poznavanje katerekoli glasbe. Glasba je univerzalna entiteta, samo mediji podajanja so različni. Sprejemanje drugih glasbenih smeri pomeni več glasbene širine, kar je tudi ključ do uspeha.



V decibelih in gibih se bodo Elektricutes realizirali 24. februarja na SUPRA TRAVEL CARNIVAL PARTY feat. DARREN EMERSON v ljubljanskem klubu Fun Factory. Ignorirajte duhamorno zimo, oblecite se v prekratke rokave in hlače in dopustite, da se vam odpelje.


Supra Travel



Povezani članki:

  • Ni povezanih člankov.